Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Napojení nového nádraží v Brně na systém veřejné dopravy
Bartoň, Daniel ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá problematikou dostupnosti nového Hlavného nádražia v Brne, jeho odsunom, modernizáciou alebo rekonštrukciou a jeho napojením na systém verejnej dopravy. Zameriava sa najmä na mestskú hromadnú dopravu v Brne dotknutú presunom nádražia a na regionálnu osobnú železničnú dopravu v okolí Brna. Popisuje, hodnotí a posudzuje rôzne varianty presunu nového nádražia z pohľadu časovej úspory pre cestujúcich, ktorí cestujú cez Hlavné nádražie a ich zdroj alebo cieľ cesty je v Brne alebo v blízkom okolí Brna. Najvhodnejšie sa javí varianta B - presun nádražia pod Petrov.
Porovnání zatížení při přesunech na kolečkových lyžích bez zátěže a s nesenou zátěží
Sprinz, Matúš ; Sýkora, Karel (vedoucí práce) ; Šteffl, Michal (oponent)
Název: Porovnání zatížení skialpinistického přesunu na kolečkových lyžích se zátěží a bez zátěže. Cíle: Porovnat změnu zatížení organismu při skialpinistické chůzi na kolečkových lyžích v laboratorních podmínkách s nesenou a bez nesené zátěže v různých sklonech. Metody: Randomizované studie se zkříženým designem se zúčastnilo 10 probandů mužského pohlaví z řad Vojenského oboru při Fakultě tělesné výchovy a sportu University Karlovy (FTVS UK) s průměrným věkem 22,6±1,59 let (průměr±směrodatná odchylka) váhou 76,8±5,55 kg a výškou 180,2±2,4 cm. Měření probíhalo v biomedicínské laboratoři na FTVS UK. Každý z probandů byl v náhodném pořadí podroben dvěma fázím testování, které se od sebe odlišovali pouze v tom, zda byla či nebyla nesena zátěž v podobě batohu vážícího 15 kg. Měření bylo uskutečněno na pásovém ergometru pomocí speciálně upravených kolečkových lyží. Celková doba zatížení byla 15 minut při konstantní rychlosti 3 km/h a sklonu začínajícím na 15 % a zvyšujícím se každých 5 minut o 5 %. Pro statistické zpracování výsledků byla použita analýza rozptylu (ANOVA) opakovaných měření na hladině statistické významnosti p<0,05. Výsledky: Výsledky ukazují, že energetická náročnost pohybu s nesenou zátěží je značně vyšší, než tomu je u pohybu bez nesené zátěže. Při sklonu 15 % byl rozdíl TF 13,9 %, VO2...
Napojení nového nádraží v Brně na systém veřejné dopravy
Bartoň, Daniel ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá problematikou dostupnosti nového Hlavného nádražia v Brne, jeho odsunom, modernizáciou alebo rekonštrukciou a jeho napojením na systém verejnej dopravy. Zameriava sa najmä na mestskú hromadnú dopravu v Brne dotknutú presunom nádražia a na regionálnu osobnú železničnú dopravu v okolí Brna. Popisuje, hodnotí a posudzuje rôzne varianty presunu nového nádražia z pohľadu časovej úspory pre cestujúcich, ktorí cestujú cez Hlavné nádražie a ich zdroj alebo cieľ cesty je v Brne alebo v blízkom okolí Brna. Najvhodnejšie sa javí varianta B - presun nádražia pod Petrov.
Zpřesnění predikčního procesu u softwaru Combatfit
Štefanský, Michal ; Michalička, Vladimír (vedoucí práce) ; Kubový, Petr (oponent)
Název práce: Zpřesnění predikčního procesu u softwaru Combatfit Cíl práce: Najít přesnější způsob predikce pro potřeby softwaru Combatfit. Porovnat predikci softwaru s terénním měřením a vhodnou alternativou pro predikování. Použité metody: Tato práce je empiricko - teoretickým výzkumem a skládá se z dvou částí. 1) Teoretická část- analytická práce 2) Empirická část- metodologická studie Výsledky: Byl vybrán nomogram jako vhodný způsob predikce. Při výzkumu byl měřen čas na 3 km, 8 km a 10 km trati v terénu. Naměřené časy byly použity pro porovnání času predikovaného softwarem Combatfit, s časem predikce dle nomogramu. Bylo zjištěno, že predikce nomogramu dosahuje lepších výsledků než software Combatfit. Dále byla zjišťována těsnost vztahu mezi předikovaným a naměřeným časem u obou způsobů. Těsnost vztahu u nomogramu byla velmi vysoká až absolutní. Těsnost vztahu u softwaru Comatfit byla střední. Toto tvrzení platí pro testový soubor, který byl použit. Není zcela jisté, zda by bylo dosaženo stejných závěrů u ostatních výkonnostních skupin. Klíčová slova: Software Combatfit, predikce výkonu, přesun, vnější podmínky, nomogram.
Predikce výkonu s pomocí softwaru Combatfit
Štefanský, Michal ; Barták, Erik (vedoucí práce) ; Kubový, Petr (oponent)
Název práce: Predikce výkonu s pomocí softwaru Combatfit Cíl práce: Poukázat na silné a slabé stránky programu Combatfit. Porovnat výpočet programu s terénním měřením. Použité metody: Tato práce je empiricko - teoretickým výzkumem a skládá se z dvou částí. 1)Teoretická část- analytická práce 2)Empirická část- metodologická studie Výsledky: Při výzkumu byl měřen čas na 8 km trati v terénu s 10 kg zátěže. Naměřený čas byl porovnáván s časem predikovaným programem Combatfit, na základě absolvovaných vstupních testů. Bylo zjištěno, že predikce se značně liší oproti naměřenému času. Dále byla zjišťována těsnost vztahu mezi předikovaným a naměřeným časem. Těsnost vztahu je oproti očekávání nízká. Predikce softwaru Combatfit je nepřesná. Toto tvrzení platí pro testový soubor, který byl použit. Není zcela jisté, zda by bylo dosaženo stejných závěrů u ostatních výkonnostních skupin. Klíčová slova: Software Combatfit, predikce výkonu, přesun, vnější podmínky, nesená zátěž.
Řízení projektů: Přesouvání datových center
Šťastný, Jan ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Práce se snaží provést přehled projektových metodik, pomocí kterých by mohl být řízen projekt přesunu datového centra. Cílem práce je na základě popisu jednotlivých metodik vybrat takové projektové metodiky, které by se mohly k přesunu datového centra využít. Na vybrané oblasti projektového řízení ukázat konkrétní rozdíly nejvhodnějších metodik a prakticky ukázat, jak by řízení této oblasti podle dané metodiky v praxi vypadalo.
Offshoring automobilového průmyslu do Indie
Kolář, Ondřej ; Sedláčková, Helena (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Práce se zabývá manažerskou strategií přesunu podnikatelských činností do zemí s nízkými náklady ? offshoringem. První část obsahuje základní vymezení offshoringu, jeho formy, výhody, nevýhody a nastínění budoucnosti offshoringu. Druhá část rozebírá offshoring do Indie se zaměřením na offshoring automobilového průmyslu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.